vytvoření webových stránek
Publikováno 08.12.2012 v 18:36 v kategorii Novinky, přečteno: 145x
Zpětné odkazy, anchor text
Dlouhou dobu byly (a ustavičně budou) Podmínkou seo, eventuálně raději, faktory působící na evaluaci internetových stránek a tedy i jeho pozici ve serp, zpětné odkazy, keywords, anchor text, důvěryhodnost. Ve standardním pojetí linkbuildingu se pracuje s anchor textem nejdříve. Avšak nyní už je zřejmé, že účinek anchor textu v lincích ztrácí svou hodnotu - ověřený jistě. Váha anchor textu se snižuje z důvodu jeho snadné manipulace a google se snaží takto omezovat vliv optimalizačních technologie. Máme možnost objevit, že google klade hlavně největší důraz na relevantní a důvěryhodné zpětné odkazy, socíální signály, kocitaci. Budovat zpětné odkazy je těžké, lidé (pravděpodobně) chápou, že odkazy z pochybných katalogů postrádají rozum, sitewide odkazy, patičkové výměny, výměnné systémy taky ne.
Co-citation, kocitace, paralelní citace
Ale vraťme se k ko-citacím (co-citation, paralelní citace). Principy ko-citace používají i vyhledávače k analýze textového obsahu, zjednodušeně se předpokládá, že pokud odkazující stránka odkazuje na dva ruzné dokumenty (webové stránky) pak tyto spolu obsahově souvisejí. Celý článek pak na rechberg.net a SeoMoz