Linkbuilding, seo#SEO #SEM

vytvoření webových stránek

Publikováno 08.12.2012 v 18:36 v kategorii Novinky, přečteno: 145x

Postavit skutečně skvělý web, ale není úplně snadné. Správně pracující web by měl splňovat několik základních pravidel. Počínaje správným umístěním ovládacích prvků, přes dobrý textový obsah, nepřeplácanou grafiku, optimální stavbu atd. Uvažovat o tom, že požádáte známého nebo jeho studujícího syna aby Vám v základním html kódu splácal www stránky, snad už nikdo nemůže. Oslovte raději profesionální tvůrce webových stránek, ti jistě následují nejnovější trendy a přání svých zákazníků. Pokud Vám nevyhovuje realizace www stránek přes firmu, která se o vše postará, můžete se s klidem oslovit konkrétní odborníky jako jsou grafik, copywriter, SEO analytik, linkbuilder, kodér, programátor.

Mnoho provozovatelů webů vrážejí obrovské sumy peněz do reklamy ať už do AdWords, Sklik nebo jiných PPC systémů, reklamních bannerů a jinak zvyšují návštěvnost webových stránek, to je skutečně správné, ale pokud www stránka není dobrá a nedovede návštěvníka tam kam chceme, jsou to nenávratně ztracené peníze. Parádní web prodává, tedy plní svůj cíl. V opačném případě skvělý web bez návštěvnosti také nám žádný profit nepřináší. A bude pozdě na to zjišťovat proč webovka nefunguje, když tak mnoho investujeme do reklamy a seo. Zadejte proto tvorbu webu opravdovým odborníků s kladnou odezvou od spokojených klientů.

Zpětné odkazy, anchor text

zpětné odkazy, anchor textDlouhou dobu byly (a ustavičně budou) Podmínkou seo, eventuálně raději, faktory působící na evaluaci internetových stránek a tedy i jeho pozici ve serp, zpětné odkazy, keywords, anchor text, důvěryhodnost. Ve standardním pojetí linkbuildingu se pracuje s anchor textem nejdříve. Avšak nyní už je zřejmé, že účinek anchor textu v lincích ztrácí svou hodnotu - ověřený jistě. Váha anchor textu se snižuje z důvodu jeho snadné manipulace a google se snaží takto omezovat vliv optimalizačních technologie. Máme možnost objevit, že google klade hlavně největší důraz na relevantní a důvěryhodné zpětné odkazy, socíální signály, kocitaci. Budovat zpětné odkazy je těžké, lidé (pravděpodobně) chápou, že odkazy z pochybných katalogů postrádají rozum, sitewide odkazy, patičkové výměny, výměnné systémy taky ne.

Co-citation, kocitace, paralelní citace

Ale vraťme se k ko-citacím (co-citation, paralelní citace). Principy ko-citace používají i vyhledávače k analýze textového obsahu, zjednodušeně se předpokládá, že pokud odkazující stránka odkazuje na dva ruzné dokumenty (webové stránky) pak tyto spolu obsahově souvisejí. Celý článek pak na rechberg.net a SeoMoz